czwartek, 3 października 2013

Projekt: Tydzień II

Projekt cz. II :)
Powiem szczerze, że jestem bardzo zaskoczona tak pozytywnymi komentarzami od was! Nawet sobie nie wyobrażałam, że takie moje bazgroły zostaną przyjęte tak ciepło:) 
Dużo to dla mnie znaczy, więc DZIĘKUJĘ wszystkim:)

A teraz Inspiracja zdjęciem , wszystko zamieszczone u Malwinki :)
Tak o to się prezentuję :):






zdjęcie;


Pewnie się zastanawiacie co to , haha. Na policzku to białe coś z ciemnymi plamkami miały być kraterami księżycowymi (wiem, że nie wyglądają ;]) a druga strona to gałęzie drzewa.. hmmm, wyszło jak wyszło ;)

5 komentarzy:

  1. Piękne cuda wyprawiaż z cieniami :) Masz talent! Najbardziej urzekł mnie makijaż alicji w krainie czarów :) Piękne też są turkusowe pazurki :) Przeglądam posty dalej, obserwuję i zapraszam Cię do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba przyznać, że tknęłaś w ten makijaż duszę i fajna inspiracja! :) Jesteś bardzo ciepłą i pozytywną osobą!
    Chętnie zajrzę tu jeszcze nie raz, więc obserwuję i życzę miłego piątku! :)

    OdpowiedzUsuń